Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben her türlü yazdım ya başvuru bölümünden de sordum sorumu email ile de sordum. 1 email attım gitmedi diyelim 10 tane attım be kardeşim insan bi cevap verir.
Cidden de önemli bi soru sordum. Şimdi cevap alamıycam. Bende o sistemi aynen uyguluycam. Sorduğum soru kurallarda yok. o zaman kimse çıkıp bana bunu yapmak yasak demesin.