zaiL inşallah hep sandboxda kalirsin.
7. olduğunda yalvardiğin günleri unutmadim, seni ilk 3 sokmuştum
yine insan deilsin ya, ftp passlari değişip msnden engellemiştin.

inşallah bir daha çıkmazsin dolandirici arkadaşim.