Konu
sohbet.net sandbox 2
07-08-2008, 12:01:08
#26
rklmci
zaiL inşallah hep sandboxda kalirsin.
7. olduğunda yalvardiğin günleri unutmadim, seni ilk 3 sokmuştum
yine insan deilsin ya, ftp passlari değişip msnden engellemiştin.
inşallah bir daha çıkmazsin dolandirici arkadaşim.