onla aramda pek yaş farkı yok yani yaşla alakalı değil ama bu kadarda yalancılık olmazki be kardeşim
Bende zaten yaşını baz almadım. O kadar yalan konuşuyor, o kadar sallıyor, bilmediği şeylere yorum yapıyor aksi ispatlanıyor. Yine gelip pişkin pişkin konuşuyor. Hem zaten akıl yaşta değil baştadır