Konu
ilk telefonunuzun markası
07-08-2008, 00:12:56
#20
BUGRAHANN
Panasonic G90i mi öyle bi' şeydi , ince kibar bi' şey , tabi ondan önce anlık t10 vs. geçişlerini saymıyorum..