Evet arkadaşlar durum aynen böyle adsense bana çok az veriyor ve işin ilginç yanı tıklarımı saymıyor. Aynı siteye arkadaşın kodları yerleştirdim ne kazandırdı diye soruyorum 1.5-2 dolar olduğunu söylüyor. Halbuki bendeyken 0.20-050 oluyordu. Durum budur hesbaım sandboxta .