FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam yazmıştım bilgilerimi yollayacaktım sonra siteyebir bakayım dedim. baktım en altta Tema : Boğaçhan Şahin yazıyo. ve hemen vazgeçtim. bu büyük bir emeğe saygısızlıktır. onlarca kişi o temayı kullanıyo ve çoğu kişide burak yazıyo hiçmi anlaşılmayacak sanki senin yapmadığın. neyse hayırlı günler ve işler. k.bakma konunu böyle kirlettim ama.
Haklısınız "Tema : Burak" olarak düzeltilmiştir. Ve temayı yapan arkadaşla iletişime geçilip özür dilenecektir..


Vendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretli ise yapabilirim
Ücretsiz olarak düşündük ama ilerde bütçemize göre ücret tahsil edilebilir..