tam yazmıştım bilgilerimi yollayacaktım sonra siteyebir bakayım dedim. baktım en altta Tema : Boğaçhan Şahin yazıyo. ve hemen vazgeçtim. bu büyük bir emeğe saygısızlıktır. onlarca kişi o temayı kullanıyo ve çoğu kişide burak yazıyo hiçmi anlaşılmayacak sanki senin yapmadığın. neyse hayırlı günler ve işler. k.bakma konunu böyle kirlettim ama.