Konu
r10 a ozel kodsuz :)
05-08-2008, 19:49:57
#37
gdi
Üyeliği durduruldu
GM_HaYHaY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilal kullanıcı adı ile 1 adet site ekledim. Teşekkürler.
Bu arada şu cümleyi düzeltin isterseniz
nasil olacak o cumle ??
ben turkce iyi bilmiyorum ki