bu haberi yapanlar fenerbahçeye ronaldinho'yu eto'o yu adrianoyu da getirdi. İnanmamızı beklemiyorlar heralde. üstelik adamlar o kadar para verirler mi hiç ? managerde oynarken bile bu kadar paraya bu oyunculara verilmezken gerçek hayatta nasıl verilsin ?