Merak ettiğim bir şey var.
Bazı harfler İngilizce'deki karşılıklarıyla (transliterasyon yani) yazılmış hep. "ı"lar "ş"ler vs.
Metinler okuyucu bir program ile mi atıldı, yoksa başka bir sorun mu var?

İyi satışlar.