niye destek verelim ki
google ın torpilli sitesi zaten yeterince destek alıyor
böyle şeylere gerek yok
Kimse yalvarmıyor ki sana destek ver diye..Vermessin olur biter..Böyle şeylere gerek yok diye düşünemessin kendine adına konuş bence..Isteyen destek verir isteyen vermez..