Arkadaşlar adenseden aldıgımız kodu yapıştırıyoruz ve bir banner çıkıyor o banneri bizim seçme şansımız varmı yani pc deki bir bannerin arkasına adenseden aldıgımız kodu koysak olurmu centlerimiz tıkır tıkır gelirmi yine