Konu
Böyle bi hata olmaz yaw :S
04-08-2008, 17:30:56
#2
Programmer
bende o hatayı internet explorer i her acısımda dıyor
sanırım donanım cakısması
Az kaldı 1 saat sonra
UBUNTU
yu kurucam pcme sımdı yedek alıyorum