ben boşa koşunuorm sanırım denemediğim yol kalmadı işe yaramıyor diyorum

d ye kurarken önce disk sıfırlanıyor sonra windows kuruluyor

c de üstüne yazdırmak gibi değil bu verdiğiniz programlar c'nin üstüne kurmuşsanız eğer işe yarar