Konu
Nasıl Gireriz Bu Traviana?
03-08-2008, 23:30:08
#5
derman
amacdizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oyun oynama derim ben. engellemişlerse mantıklıdır. işine bak ve oyunlara bulaşma çalışma ortamında.
benim işim öyle bildiğiniz masa başı işlerden değil.Anlık çalışıyoz biz.O yüzden canım bazen çok sıkılıyor.