amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oyun oynama derim ben. engellemişlerse mantıklıdır. işine bak ve oyunlara bulaşma çalışma ortamında.

benim işim öyle bildiğiniz masa başı işlerden değil.Anlık çalışıyoz biz.O yüzden canım bazen çok sıkılıyor.