Harun üşenmeyip kendi sistemini kendin kursan ? Kendi teknik alt yapını oluşturup kendi desteğini versen... Tr zor biraz belki ama yurtdışı açık kapalar git görüş az buz ingilizcen vardır da zaten. Herşey elin de olsun derim