Narkotic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ismailbal ;
Seni bu forumdaki yazılarından ve kişiliğinden tanıyorum. Zaten senin gibi birileriyle iş yapacak olursam benim açımdan problem olmaz, siteleri kendi sunucuna veya resellerine taşırız. Ancak çıkıp 3-5 mesaj atan bir insan veya yüz yüze hiç görüşmediğim bir insana güvenmemi bekleyemezsin sanırım ? Zaten şu anda aktif olarak kullanım yapan 4-5 adet hosting müşterimiz bulunmakta. Reseller hizmetimizde aylık ödemeler ile satıldı. Dediğim gibi, güvenilir birisi olduktan sonra sorun yok.
Saygılarımla
eyvalla sağol duymak istediğim buydu aslında. seni de anlıyorum. müşterilerine mahçup olmak istemiyorsun. iyi satışlar.