cezzaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılarda çok guzel tabi ki ama benım en çok başlıgı hoşuma gıttı gerçekten... Tşkler
'' Bedelini Yüreğimle Ödediğim En Masum Günahındım ''
begendiginize sevindim... elimden geldikce paylaşırım