Selamlar,
Bende bu Yüksek Fiyat=Kaliteli Hizmet anlayisini anlamiyorum. Henry Ford rahmetli olali epey oldu. Dolayisiyla Fordist dongunun mantigi Fiyat=Kalite 'nin de vefati üzerinden epey zaman gecti.
Forumlar hosting sikayetleriyle kayniyor.Sikayetlerin hedefindeki cogu kiside Turk.
Kaldiki isini duzgun yapan birinden de host almaya kalksam o da serverini yurt disindan aliyor.Neden midlemane fazladan para vereyim ki?Bunun yabanci ozentiligi ile pek bir alakasi yok gibi..
Maalesef serverlari Turkiye'de olanlar icinde Telekomun bu fiyatlariyla yurt disiyla rekabet etmeleri mumkun degil...
Mecbur Gavura muraacat etmiyormuyuz...