joosimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gireyimde bi çayda ben içim yerine Bi çay içermiydiniz, Çaylar şirketten!! daha gibi bi yazı daha iyi olurdu sanki
yazdık bakalım saol