Konu
www.caydibi.com
28-09-2006, 00:03:43
#3
joosimi
Gireyimde bi çayda ben içim yerine Bi çay içermiydiniz, Çaylar şirketten!! daha gibi bi yazı daha iyi olurdu sanki