Nedir bu yabancı özentiliği ?
Bir malın kalitesi de Avrupa Malı olup olmamasıyla ölçülür. İçimizdeki Avrupalılar var olduğu sürece Türkiye Avrupa için gerçekten çok büyük bir pazar olmaya devam edecektir. Umarım bu sitede de"içki içip kızlara sarkıntılık eden , yerlere tüküren , yerlere çöp atan biri varsa mutlaka Türk'tür" şeklinde mesajlar baş göstermeye başlamaz.
Hatırlatayım. Türk biziz...