Beşiktaş kurulduğunda milli maçlarda bütün beşiktaşlılar oynuyordu. Bi bakıma BJK milli takımdı. Üzerindeki TR Bayrağı ordan gelir.
Bildiğim kadarıyla
Evet. Bir de Balkan Savaşları olayı gerçek. Oradaki topraklar geri alnıncaya kadar siyah kalacakmış gibisinden birşey okumuştum.