kimse bunu sallamış
bunu Galatasaray'lı bir eski yönetici söylemişti.Gs yenildiği bi maçtan sonra lacivert sarı renklerin uğursuzluk getirdiği için sarı kırmızı yaptıklarını...
Beşiktaş kurulduğunda milli maçlarda bütün beşiktaşlılar oynuyordu. Bi bakıma BJK milli takımdı. Üzerindeki TR Bayrağı ordan gelir.
Bildiğim kadarıyla