Konu
Kendi sitemden e-mail dagıtma istegi
02-08-2008, 09:56:50
#2
Befo
en güzel dns yi live.com a yonleyip hotmail alır gibi senin domain isminler mail/msn alınmasıdır
uğraşma bunlarla