Arkadaşlar adensede bir reklam kodu oluşturdum o kodu elimdeki tüm sitelere koysam ve o sitelerde tıklansa gelir yine benim hesabıma aktarılıyor deiglmi yoksa farklı birşeyler yapmam gerekiyormu ???