Arkadaşlar bişey sorucam bazı üyelerde bot görünüyor onlar ne iş :S siteden atıyımmı bi zararı olurmu
Üyeler bot görünmüyordur........
Logout olmaya yakınlaşan üyelerin rengini değiştiriyor.....
Vbulletin seçenekler >>vbol settingsten ayarlayabilirsin....