webratör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bişey sorucam bazı üyelerde bot görünüyor onlar ne iş :S siteden atıyımmı bi zararı olurmu
Üyeler bot görünmüyordur........

Logout olmaya yakınlaşan üyelerin rengini değiştiriyor.....

Vbulletin seçenekler >>vbol settingsten ayarlayabilirsin....