Konu
HarikaMp3.org /
27-09-2006, 19:50:20
#5
zedrh+
Misafir
ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence kimse böle yazmaz..
Lisanssız Bu arada zeynel de artık lisans memuru oldu galiba
pay veriyorlarmış kapattırdığımız veya lisanssız deyipte lisans sattırdığımız site başına