ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence kimse böle yazmaz..
Lisanssız Bu arada zeynel de artık lisans memuru oldu galiba
pay veriyorlarmış kapattırdığımız veya lisanssız deyipte lisans sattırdığımız site başına