Alıntı
Powered by vBulletin Version 3.6.1
Copyright ©2000 - 2006, Jelsoft Enterprises Ltd.
Bu Forum Lisanslıdır..
bence kimse böle yazmaz..
Lisanssız Bu arada zeynel de artık lisans memuru oldu galiba