isyankar24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki bisey diyemem suaun pek çok ihti yok ama üzerinde calısıldıgında hiti çok iyi yerlere gelecektir suaun 56 ytl trafigi kullanılmamıs sekilde duruyor ve siteye eklenen resimler trafigi yemesin diye boyutları çok az olanlar eklendi bu yuzden pek trafik yemiyor ha diyelim 10k oldu hit ozaman zaten giderlerini karsılayacak reklamıda rahatlıkla ala bilirsin ama bu sistemin emegini hiç eklemeden abonelik 120 isim reglemesi 15 bannerler ve logosu 25 ytl etti ve site 2 aydır acık pr 2 olmusken 60 ytl teklif gelince öyle bi tepki vermek zorunda kaldım
dostum usulüne uygun konu açmamışsınız, boş - konu dışı mesajlar geliyor.
şu teklifi verme bunu etme deme hakkınız kalmıyor.