SEO21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<realone@coktatli.net> r10 dan eleman seocuyum diye geçinen birisi
yav ne yamuk adamlar var amma cekemeyen var he demekkı bu kadar cok yazı yazan varsa ben harbıden ıyı bır seocuyum ben bu sıteyı satalı 4 ay oldu hey allahım