Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah aşkına, Emre'ye ne zaman bu kadar çok teklif geldi de kendi eliyle itti?!
dün emre kralı bu gün bunu söylüyorsun 5 yıl sonrada kansız arda , paranın gücü , vs..dersiniz abicim boşa kendinizi hırpalamayın futbol nelere kadir adam çaresiz kalınca her takıma gidiyor bu emre içinde arda içinde herkes için geçerli yani emre ardadan farkı yoktu hatta daha popülerdi elinizin üstünde tutuyordunuz şimdi kozlar değişti emin ol yarında değişir bu yıllardır böyle oldu böylede olacak sırf galatasaray için değil fener içinde.

Yarın bir gün Semih şentürk ü GS de görebiliriz yada Alex'i veya ne bileyim herkes olabilir onun için yıllardır birileri popülerken elimizin üzerinde tuttuk gidince para düşkünü oldu bundan sonrada böyle olacağı için büyük konuşmamak lazım. Baliç ne demişti ? ''Kefen Giyerim Galatasaray Forması giymem'' ama giydirdiler bunun gibi bir sürü örneği var bu gün herşey güzelken herşey söylenir yarın şartlar değiştimi ne olur ne biter belli olmaz.