SEO21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<realone@coktatli.net> r10 dan eleman seocuyum diye geçinen birisi
şimdi seocu olmasının konuyla ne alakası var? he sen de seocusun çamur atayım diyorsun di mi? tuhafsınız ya. müşterin artacak sanki şimdi.
dip not: realone o siteyi satmıştı bu arada