Yurt dışına taşınacam 1-2 yıl içinde olmayacak böyle. Her türlü özgürlük elimizden alınıyor. Kira parasını sitesinden kazanıpta ödeyen öğrenciler var bu memlekette. Bu nasıl bir zihin bu nasıl bir düşünce anlamış değilim. Avukatlarla görüşecem yakında. Bakalım karşı bir dava açılabilir mi merak ediyorum.