99 civarını aklıma getirdim de... ne güzel günlerdi ya.

chat yapardım o zamanlar...
karşı cins'in internete girdiğini düşünmek bile tüyleri tiken tiken yapardı

ki ilk sitemi 2000 yılında açtım ( daha doğrusu .com ilk sitem )

html'di..

internetmahir olacaktım... sonradan script nedir onu öğrendik, reklam nasıl alınır onu öğrendik..

Google AdSense çıktığını okuduk, dedik biz bu işi yaparız. yaptık!...

ama şunu bilir şunu söylerim ... internet o zamanlar daha temizdi...

Cıııyıyyyııkkk sstttrrrrrdcccıııııyykkkk sesli modemlerle dial-up korkusu ile bağlanırdık ama daha temizdi..