99 civarını aklıma getirdim de... ne güzel günlerdi ya.
chat yapardım o zamanlar...
karşı cins'in internete girdiğini düşünmek bile tüyleri tiken tiken yapardı
ki ilk sitemi 2000 yılında açtım ( daha doğrusu .com ilk sitem )
html'di..
internetmahir olacaktım... sonradan script nedir onu öğrendik, reklam nasıl alınır onu öğrendik..
Google AdSense çıktığını okuduk, dedik biz bu işi yaparız. yaptık!...
ama şunu bilir şunu söylerim ... internet o zamanlar daha temizdi...
Cıııyıyyyııkkk sstttrrrrrdcccıııııyykkkk sesli modemlerle dial-up korkusu ile bağlanırdık ama daha temizdi..