ayakta kalman çok zor çünkü en büyük proxy sitelerinin hotlink korumaları bile aşılıp çok yüksek bant harcanıyor büyük bir site bir yolunu bulup hotlink korumanı aşarsa 1 günde 1 tb bant bile harcatabilir ( olmayacak şey değil bende yapmıştım zamanında bunu )
httpd ayarları zaten sunucunun performansına göre ayarlandı. çok yüklenme olduğu zaman kendini kitleyerek siteye erişimi durdurabiliyor.