Ya yuh artık ya,Patangoyayı geçtik youtube kapandı siteler gitti şimdide bu yine siteler down paramızla rezillik o zaman niye aylık kullanım ücreti ödüyoruz biz adamların istediği sitelere girmek içinmi?rezalet yaw yaşamayın bu ülkede diyolar resmen bi şeyler yapmalı ama ne ve nasıl valla telekomun sitesine saldırasım geldi emeğimize yazık ya...........................