bi arkadaştan domain aldım
domain register ' a kayıtlı.
bişiler yaptım dns leri değiştirdim domain hala yönlenmedi.
yani orada domain lock fln bişiler var.Yanlış mı yaptım acaba?
acilen domaini yönlendirip kullanmam lazım.Yani ne yapmam lazım şimdi domainin yanında kilit işareti var ama açık şekilde kapalı değil.Nsleride düzgünce yazdım ama 3 gün geçti hala birşey yok