orta bölmedeki reklamlar biraz sırtarıyor böyle.. bence o bağlantı reklamını biraz daha oraya uygun bir hale getir ya da oraya yatay 468*90 bilmem ne seklindeki fortmatta reklam koy daha uygun olur..