İyi de bunun "maxi qeyik" ile ne alakası var, bu "ti"ye alınabilecek bir konu mu? "Off Topic"e açsaydın daha uygun olurdu. Neyse...
Resimler ve anlatım güzel.
şimdi farketttim bende

kusura bakmayın yöneticiler konuyu off topice taşıyabilirler saolun yorumlar ve rep için