Konu
Bir Facianın Anatomisi : Titanic
31-07-2008, 16:47:32
#4
gnydgn
İyi de bunun "maxi qeyik" ile ne alakası var, bu "ti"ye alınabilecek bir konu mu? "Off Topic"e açsaydın daha uygun olurdu. Neyse...
Resimler ve anlatım güzel.