bence tamamen ticari bu kapanmalar

bizde her şey yasaklanıyor
- youtube ve dailymontion kapandı, mp3 ve album satışlarını korumak için, tmm haklı yanı var ama bizim gibi normal video yayını yapan kişilerin ne suçu var! Bizden önce Akıllı TV'yi kapasınlar adamların videolarının %90nı telif hakkı yok.

- bahis artık yasak, neymiş kumara giriyormuş hadi be ordan, iddaa ne peki kumarın babası. neymiş Türkiye kazansınmış, yine hadi be ordan %40 Yunan. Şuan ihale yapılacak %50'si İtalyan olan firmaya vericekler. Açsınlar yasağı bakalım iddaa kaç kişi oynuyor! Oranlar %60 düşük İnternet ve Kıbrıs'a göre. Benim Kıbrısdan geleli 7 ay oldu, 7 aydır birkez bile iddaa oynamadım, bu oranlarla oynanırmı hiç.

- yakın yabancı sitelere girmekte yasak olucak görün;
Google= ismi gavurca, millet ayıp şeyle arıyor
Hotmail= çok viagra maili geliyor
Microsoft= İsmini değiştirsin, minik-yumuşak yapsın.
vs...

Artık bu yasak zihniyeti yetti ama yasak yasak nereye kadar! Yakında MSN'de yasaklanır.