Merak etmeye başladım iyice bu kararlara bir itiraz edilemez mi ? Yanı bunun hukuki bir yolu yok mu ? Sonlanmış davalar bile seneler sonra incelenmesi istemi ile tekrar actırılıyor. Video sitelerinden para kazanan arkadaşlar bir araya gelip bir avukat tutup bunu araştırıp buna bir dur diyemez mi ?

Resmen rezillik. İran bile bize bi tarafı ile güler yakında. Yurtdışı cıkışları ile ilgili ben inanmıyorum Atatürk'ün falan videosu olduğuna