Eğer site manevi değerlere hakaret içeriyorsa vede site bu yüzden kapanıyorsa bu mantık çok saçma ve tehlikeli.Örneğin ermeni yasasını fransa kabul ederse türk vatandaşlarının Fransa'ya çıkışını engellesinler ama fransızlar Türkiye'ye gelsin mantık bu. Ttnet veya onu kullananlar yaptıklarının mantığını halka çok iyi açıklamalılar.