mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domaini satsaydın keşke.
Domain de olur 30 lira (maliyeti kurtarmak istiyorum) fiyat düşünüyorum. Eğer gerçekten istiyorsanız 30'a ikisini de bırakabilirim çünkü hosting elimde boş duracak işe yaramayacak.

[Konu dışı] Evet turkgate'ten debugger. Eğer beni hatırlayan arkadaşlar varsa pm atarlarsa nostalji olur eskileri yad ederiz [/Konu dışı]