Forum Yoneticilerinden Konunun kilitlenmesini ve Konu Sahibinin Forumdan uzaklastirilmasini Rica Ediyorum.
Sebeb : - rep verilmiş Bana Yorum ise şu İFTİRACI P..
artık bu sebebten banlarmısınız banlamazmisiniz bilmiyorum ama Böyle Dolandırıcılarin burda durmasi hiç hoş degil hele birde böyle küfür etmeleri.