Forum Yoneticilerinden Konunun kilitlenmesini ve Konu Sahibinin Forumdan uzaklastirilmasini Rica Ediyorum.

Sebeb : - rep verilmiş Bana Yorum ise şu İFTİRACI P..

artık bu sebebten banlarmısınız banlamazmisiniz bilmiyorum ama Böyle Dolandırıcılarin burda durmasi hiç hoş degil hele birde böyle küfür etmeleri.