bence saçma bir transfer adamın iletişim kurması zaten başlı başına bir problem olucak, ayrıca takım içinde kıskanma durumları muhakkak olur 4-5 tane daha kaliteli yabancı olsaydı eğer yaş ve tecrübesiyle onlara yön verirdi bi işe yarardı o zaman ama şu anki haliyle sadece reklam birazda prestij olur o kadar.