Konu
Çok ilginç birşey oldu
31-07-2008, 01:38:53
#8
winston
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
hallettim arkadaşlar
dediğiniz gibi ama çok uzun bir post yazmıştım ingilizce.tamamen özgün..bir anda herşey gitti..
neyse yeniden yazdım artık