birinci sorum etiketlerde yazı boyutunu nasıl standart yaparım yani sidebardaki etiket bulutu için soruyorum. bazı yazılar büyük olunca ekran kayıyorda..

yazı ve sayfalara girince logo üstünde başlık görünüyor. anasayfada çıkmıyor nerdeyse tüm kodları inceledim gözümden kaçan şeyin ne olduğunu bulamadım