bu tür yabancı firmalar siten cpu yu kastı bilmem ne diye direk sepetlerler ortada kalırsın dımdızlak

Bu arada ben güven diyorum yeni üyeler yazıyor.
güven neye göre belli oluyor r10.net üyeligine göre mi ?? eger bu sekilde düşünüyor isen bence cok gerice birşey olur bu
haa yok ben güveni genel anlamda yaptıkları işe ve bulundukları süre + barındırdıkları site sayısı + barındırdıkları siteler + oradaki müşterilerin yorumuna göre güveni belirliyorum diyorsan o zaman verdigim adresin bir sakıncasını göremiyorum ben ok